Utdeling av Fair Play-pris

Fotballgruppa i Stadsbygd IL er stolte over å kunne dele ut Fair Play-pris til Jon Peder Nyeng for å ha vist at han omfavner fotballens Fair Play-verdier og stod opp for en lagkamerat når det var nødvendig.

2021-10-28
hanselot

Stadsbygd IL tar Fair Play på alvor, og vi ønsker å vise at vi verdsetter personer som utmerker seg. Jon Peder har gjort det i 2021 og fortjener en liten oppmerksomhet for dette. Takk for at du viser hva Fair Play handler om. Du er en flott representant for klubben vår. Prisen ble utdelt av klubbens Fair Play-ansvarlige, Joachim.

Fotograf: Bjørn Erik Vangen

Fotballens verdier er:

TRYGG
I NFF skal vi ta vare på våre medlemmer. Fotballen skal være et trygt og godt sted å være. Trygg fotball for alle innebærer nulltoleranse for vold og alle former for diskriminering.

INKLUDERENDE
Fotball er for alle. Vi praktiserer likeverd og sørger for integrering i våre aktiviteter. Det skal være åpenhet om prosesser og beslutninger. Vi skal vise respekt, glede og engasjement.

MODIG
Vi skal være ambisiøse. På banen, klubbkontorene, i administrasjonen sentralt og i krets. I toppen og i bredden. I vårt samfunnsengasjement, i kampen for likeverd og inkludering, når vi setter mål for landslagene. Vi må vise mot som spillere, trenere, dommere og ledere på alle nivåer.

NFF - Fair Play i klubb

MTOTFLS
14151617181920

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket