Deltageravgift for fotball - del 2

Vi har nå startet sesongen for våre spillere i alderen 6-19 år. Dessverre har våre seniorspillere ikke fått lov til å starte enda. Med dette i bakhodet har fotballstyret vedtatt at andre halvdel av deltageravgiften betales inn for våre spillere i alderen 6-19 år. Våre seniorspillere vil få refundert allerede innbetalt deltageravgift.

2020-08-30
hanselot
Bakgrunnen for at vi i fotballstyret valgte å gå for dette er som tidligere nevnt at deltageravgiften skal dekke kostnader til seriekamper, cuper, utstyr, dommere og klubbdrift. I forbindelse med oppstart av sesong kommer nå utgiftene for påmeldinger til serie og cuper. Vi har kjøpt inn like mye utstyr som i en normal sesong med kun to måneder uten trening. I tillegg så har vi startet jobben med å skifte banedekke, noe som er beregnet til ett sted mellom 3 og 5 millioner kroner.

Fotballstyret har også vedtatt at vi skal øke aktivetsnivået utover høsten og vinteren med en ny satsing. Mer info om dette vil komme når det blir offisielt, det er bare å glede seg.⚽

Vi vet at koronaen kan ha rammet enkelte familiers økonomi, og ønsker å ta hensyn til dette. Vi vil derfor være tydelig på at de som har behov for redusert treningsavgift kan kontakte vår inkluderingsansvarlig Torill Hårsaker Nakken så vurderes det i hvert tilfelle.

Betaling gjøres på stadsbygd.no hvor dere logger inn, velg Betaling og betal. Er barnet ditt ikke meldt inn i treningsgruppa si, så kan dere gå inn på Mine Medlemskap og melde dere inn og betale. Medlemsavgiften til idrettslaget må betales før deltageravgiften kan betales.

Frist for betaling settes til 25.september. Ta kontakt med Hans Olav Rønning eller Tove Askjem Trøen ved problemer eller spørsmål.

MTOTFLS
14151617181920

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket