Deltageravgift for fotball

Vi har gjort klart for treningsavgift for fotballsesongen 2020. Selv om det fremdeles er usikkert hvordan denne sesongen blir med hensyn til fotballaktivitet, så er vi nå i gang med organiserte treninger igjen. Dette har både klubb, trenere og spillere lengtet etter og selv med koronatilpasset aktivitet, så er det mye morsommere enn å trene alene.

2020-06-03
hanselot

Spilleravgiften dekker i en normal sesong kostnader til seriekamper, cuper, utstyr, dommere og klubbdrift og det har vært oppe til diskusjon om vi kan be om full treningsavgift. Vi har ikke ett kamptilbud pr. i dag, men håper at vi kan komme i gang med dette til høsten. Vi har allerede hatt utgifter til leie av hall, kurs, treningsleir, påmelding, bestilt drakter, baller og annet utstyr. Avlyste arrangement ser det ut til at vi får kompensasjon for. Vi har også en fotballbane som krever vedlikehold. I tillegg er vi nå helt i startgropa i jobben med å fornye banedekket vårt, som på lang sikt kommer til å kreve sitt.

Fotballgruppa har derfor besluttet at vi ønsker å dele deltageravgiften i to, slik at alle i første omgang betaler halv deltakeravgift. Deretter vil vi ta en vurdering på om vi kommer til å be om den andre halve delen til høsten om vi kommer i gang med serie og cupspill.

Vi vet at koronaen kan ha rammet enkelte familiers økonomi, og ønsker å ta hensyn til dette. Vi vil derfor være tydelig på at de som har behov for redusert treningsavgift kan kontakte vår inkluderingsansvarlig Torill Hårsaker Nakken eller leder i fotballgruppa, Hans Olav Rønning så skal vi få til en ordning. Betaling gjøres på stadsbygd.no hvor dere logger inn, velg Betaling og betal. Er barnet ditt ikke meldt inn i treningsgruppa si, så kan dere gå inn på Mine Medlemskap og melde dere inn og betale. Medlemsavgiften til idrettslaget må betales før deltageravgiften kan betales.

Frist for betaling settes til 15.juni. Ta kontakt med Hans Olav Rønning eller Tove Askjem Trøen ved problemer eller spørsmål.

Lag

Pris (full deltakeravgift)

G6/J6

250,-