Skisesongen 2018/2019 er i gang!!

Da har vi startet opp med barmarkstreninger på mandager kl 1800 - 1930. Oppmøte ved hallen frem til snøen kommer! MØT OPP!

2018-11-06
elias.gronning@gmail.com
Hei. Da er skisesongen i gang! Så får vi håpe årets sesong blir like fin for fjorårets!

Det er nå startet opp med barmarkstrening på mandager fra kl 1800 - 1930. 45min ute før vi avslutter med 45 min inne i hallen med styrke og uttøyning. Så raskt snøen er på plass blir treningene selvfølgelig flyttet til Granlund.

Skiavdelingen har lagt ned en formidabel innsats for laget med å få på plass ny garasje for tråkkemaskina i tillegg til å montere ny speakerbu. Målet er å få fjernet den gamle garasjen/speakerbua og dermed få en enda større og mer oversiktlig arena/standplass.

Målet med årets skispor er vel å opprettholde fjorårets tilbud med skispor mot Vardeheia!

Har du spørsmål om hvordan bli medlem i idrettslaget evt hvordan melde inn i skiavdelingen så ta kontakt med noen i styret/trenere evt send en epost til webstadsbygdil@gmail.com så skal vi hjelpe. Det meste av info skal du finne på våre hjemmesider www.stadsbygd.no .

NB! Tidligere år har vi ikke tatt betaling for å delta i skiavdelingens treninger men da tatt betalt for karusell og andre arrangement/renn. Dette er nå endret. Alle som deltar på trening i avdelingen må nå være medlemmer av idrettslaget og ha betalt treningsavgift for skiavdelingen. Det å delta på karusellrenn blir da gratis for de som er medlemmer i avdelingen. Mer info om medlemskap i idrettslaget finner du her: https://www.stadsbygd.no/Stadsbygd-IL/Toppmeny/Medlemskap.html

Utdrag fra medlemskap ifm ski er:

Deltakeravgift ski:

Deltakeravgift for ski: kr. 200.

Avgift inkluderer fri deltakelse i karusellrenn.

Stadsbygd IL oppfordrer til deltakelse på større og mindre renn. Den enkelte skiløper må selv dekke deltakeravgift på skirenn arrangert av SIL. Deltakeravgift på skirenn i regi av andre klubber dekkes av SIL.
Alle som deltar på eksterne stevner, renn og lignende hvor SIL dekker avgiften, må være medlem i SIL ski og ha betale deltakeravgift. Langrenns utøvere må betale lisens fra og med det året de fyller 13 år. Det ordner og dekker den enkelte utøver selv. Det samme gjelder skidrakt med sponsorlogoer, som vi forventer at eldre utøvere bruker når de representerer SIL. Deltakelse på stevner må den enkelte foreldre sørge for ved å melde på barna gjennom minidrett.no. Stevnearrangør sender da felles faktura til SIL, og vi dekker kostnadene. Stafettavgifter dekkes av SIL. Mosjonsløp som ikke går via minidrett dekkes normalt av den enkelte selv.

Familierabatt: 50kr pr deltaker (hvis mer enn 2 medlemmer fra samme familie)

MTOTFLS
14151617181920

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket