hanselot 2019-04-06 00:02:59

Når

Hvor

Lørdag 11. mai

Vanvik (arr i Vanvikhallen)

Søndag 26.mai

Stjørna (arr i Råkvåg gress)

Mandag 10. juni

Stadsbygd kunstgress

SOMMERFERIE

Søndag 1.september

Fevåg (Reina gress)

Lørdag 14. sept.

Leksvik kunstgress

Lørdag 28. sept.
JG08 og JG12

Søndag 29.september
JG10

Rissa (Langsand gress)

Kampreglement:

3-er:

-3 utespillere, ingen keeper.

-GJ08 spiller 1 x 15

-Ellers kjører vi samme prinsipper som under.

5-er:

- 4 utespillere + keeper.

- GJ10 spiller 2 x 12 minutter (1 min pause). Arrangement i Vanvikanhallen 1 x 18 min.

- Om et lag ligger under med 3 mål kan dette laget sette innpå 1-2 spillere mer. Maks 1 spiller ekstra under 3-erfotball. Ekstra spillere tas av ved uavgjort. Begge lags trenere har like stort ansvar for at jevne kamper oppnås.

- Jevne kamper skal tilstrebes. Dommere må få beskjed om dette.

- Alle skal følge fair-play reglene. Spillerne stiller opp og tar en «fairplayhilsen» både før og etter kampen. Trenerne skal stille sammen med spillerne.

- Laglederne hilser på hverandre og dommer før og etter kamp. Dommeren er kampsjef, ikke trenerne.

- Når det er utspill skal motstanderlaget trekke tilbake til midten av banen, dette gjelder uansett. Både på fem-meter og vanlig utspill fra keeper.

- Negative kommentarer både fra foreldre, lagledere, spillere og andre er helt unødvendig. («Ingen blir bedre av å få kjeft!»)

- I henhold til NFFs kampreglement SKAL foreldre, foresatte og publikum finne seg plass på motsatt side av lagledersiden. Dette følges opp av fairplayvertene. fairplayverter og dommere bør gis instruks kort tid i forkant av cupen.

Foreldrevettregler

hanselot 2018-06-10 18:23:37

Treningssamling J08

Fotball for jenter kommer de neste årene til å bli ett satsingsområde i NFF. Vi ønsker derfor i samarbeid med alle klubbene i Indre Fosen kommune å arrangere to treningssamlinger i 2018 for årets J08-spillere. Dette er ett ekstratilbud til jentene som kan gi de litt variasjon i treningshverdagen. Vi ønsker med dette å gi mulighet til jentene i klubbene uten eget jentelag å få trene i en større gruppe med andre jenter, men også bruke dette som en mulighet til å bli kjent med hverandre innad i kommunen. Trenere kommer til å være trenere med trenererfaring fra de forskjellige klubbene og erfaring med våre aller minste.

Første treningssamling arrangeres på Skavelmyra i Vanvikan onsdag den 20.juni kl 17.00-18.30. med matservering fra 18.30-19.00 for alle deltagere.
Andre treningssamling arrangeres på Stadsbygda fredag 14.september kl 17.00-18.30, også med matservering fra 18.30-19.00.

Dette tilbudet kommer ikke til å koste noe, men forutsetningen er at barnet som meldes på er medlem i Stadsbygd IL og født i 2011 eller 2010.

hanselot 2018-04-22 12:15:43

Cupdatoer 2018

Når

Hvor

Lørdag 5. mai

Vanvik (arr i Vanvikhallen)

Lørdag 26.mai

HIL/FIL (arr i Fevåg Reina Gress)

Søndag 10. juni

Stjørna (arr i Råkvåg Gress)

SOMMERFERIE

Lørdag 25. aug.

JG08 og 10

Søndag 26. aug.

+ JG12

Rissa (Langsand Gress)

Lørdag 22. sept.

Leksvik (kunstgress) Med premiering

Søndag 29. sept.

Stadsbygd (kunstgress)

Kampreglement:

3-erspill:

-3 utespillere, ingen keeper.

-GJ08 spiller 1 x 15

-Ellers kjører vi samme prinsipper som under.

5-erspill:

-4 utespillere + keeper.
-GJ08 spiller 1 x 20 minutter.  Arrangement i Vanvikanhallen 1 x 16 min.
-GJ10 spiller 2 x 12 minutter (1 min pause). Arrangement i Vanvikanhallen 1 x 18 min.

-Om et lag ligger under med 3 mål kan dette laget sette innpå 1-2 spillere mer. Maks 1 spiller ekstra under 3-erfotball. Ekstra spillere tas av ved uavgjort. Begge lags trenere har like stort ansvar for at jevne kamper oppnås. Jevne kamper skal tilstrebes. Dommere må få beskjed om dette.
-Laglederne hilser på hverandre og dommer før og etter kamp. Dommeren er kampsjef, ikke trenerne.
-Når det er utspill skal motstanderlaget trekke tilbake til midten av banen, dette gjelder uansett. Både på fem-meter og vanlig utspill fra keeper.
-Negative kommentarer både fra foreldre, lagledere, spillere og andre er helt unødvendig. («Ingen blir bedre av å få kjeft!»)
-I henhold til NFFs kampreglement SKAL foreldre, foresatte og publikum finne seg plass på motsatt side av lagledersiden. Dette følges opp av fairplayvertene. fairplayverter og dommere bør gis instruks kort tid i forkant av cupen.

Foreldrevettregler